بروزرسانی: 31 خرداد 1404
یک خجالت از اول تا آخر
به اندازه کافی طرفداران Star Trek را در یک اتاق جمع کنید و گفتگو ناگزیر به سمت این خواهد شد که کدام یک از فیلم های سینمایی سریال بدترین است. نظر اجماع است آخرین مرز، شورش و دشمن آنها برای کسب جام ناخواسته رقابت می کنند. هر فیلم گروه کوچکی از طرفداران دارد که از افراط، جسارت و لحن هر فیلم دفاع خواهند کرد. (من تعصب دارم تماشا کنم مرز نهایی هر پنج سال یا بیشتر، بیشتر برای لذت بردن از امتیاز جری گلداسمیت.) خوشبختانه، همه این بحث ها یک بار برای همیشه در 24 ژانویه 2024 متوقف می شود، زمانی که پیشتازان فضا: بخش 31 اولین بار در Paramount+.
این بدترین چیز است که نام پیشتازان فضا را در حافظه زنده داشته باشید.
پیشتازان فضا: قسمت 31 اسپویل دنبال می شود.
پیشتازان فضا: بخش 31 ساخته شده برای تلویزیون یک فیلم استریم با تمرکز بر فیلیپا جورجیو (میشل یو) پس از درگذشت او پیشتازان فضا: کشف. در ابتدا در سال 2019 به عنوان یک سریال چراغ سبز نشان داده شد، اما به دلایل مختلف تا سال 2022 در جهنم توسعه باقی ماند. در همین حال، گردانندگان برنامه، بو یون کیم و اریکا لیپولدت، همراه با فیلمنامه نویس معتبر کریگ سوینی، از این ایده عرق کرده اند. کارگردان اولاتوند اوسونسانمی گفت مجله SFX (از طریق ) که سوئینی سرانجام پروژه را هفت بار مختلف می نویسد (و بازنویسی می کند)، ابتدا به عنوان یک سریال تلویزیونی، سپس به عنوان یک فیلم. او مشتاق بود که تولید را شروع کند تا از برنده اسکار 2022 Yeoh سرمایه گذاری کند همه چیز همه جا به یکباره.
نتیجه فیلمی است که حتی اگر از پس زمینه پیش تولید آن آگاه نبودید، مطمئناً شبیه سریالی است که با عجله به طول فیلم کوتاه شده است. نامنسجم نیست، اما همان مشکلی را دارد که به هم ریخته است کشف، جایی که به جای متن یک خلاصه نمایشی می بینید. ضرب های موضوعی و داستانی وجود دارد که با هم جور در می آیند، اما گوشتی که همه آن ها را نگه می دارد کم است. فقط همین است چیزهایی که اتفاق می افتد.
این که طرح داستان (که به کیم و لیپولدت اعتبار دارد) بسیار شبیه به نوع «و سپس این اتفاق می افتد» است که در مدرسه فیلم 202 به شما هشدار می دهند، کمکی نمی کند. چندین لحظه کلیدی در فیلم وجود دارد که کاملاً به دست نیامده است. من از شما می خواهم که به شخصیت هایی که ملاقات می کنید اهمیت دهید. یک صحنه مضحک در پایان وجود دارد که در آن دو نفر که واقعاً به شما این تصور را نمی دهند که یکدیگر را دوست دارند، باید دست در دست هم بگیرند و به عذاب قریب الوقوع خود خیره شوند. زوج مورد بحث تاریخچه های خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشته اند، اما هیچ نشانه ای وجود ندارد که آنها بیش از افرادی هستند که در یک شغل با هم کار می کنند، چه برسد به دوستان.
اگر بازیگرانی داشته باشید که می توانند مطابق با آنچه که به آنها داده شده است، مواد ضعیف چندان مشکلی ایجاد نمی کند، اما، و من از گفتن این موضوع ناراحتم، این میشل یئو نیست. Yeoh یک مجری استثنایی است که در طول حرفه طولانی و برجسته خود یک سری اجراهای دست کم گرفته شده ارائه داده است. اما او نام خود را با ایفای شخصیت هایی با درونیات عمیق ساخت، نه شخصیت های شرور جویدن مناظر. حتی در مرحله رستگاری او، غیرممکن است که باور کنیم یوه همان هیولایی است که Star Trek برای جورجیو نیاز دارد. این فیلم به جای کاهش تماشای نمایش و ریسک ها برای مطابقت با استعدادهایش، بوم را گسترده تر می کند و از Yeoh انتظار دارد جایی را که هرگز نیازی ندارد پر کند.
به همین ترتیب، بقیه اعضای گروه به اندازه کافی مواد دریافت نمی کنند و حجم زیاد هرج و مرج به حدی است که فیلم زمان کمی برای عبور از آن دارد. ساختن شش نفر تیم بخش 31 قبل از ملاقات با جورجیو به این معنی است که هر شخصیت خارج از آن در بهترین حالت یک طرح است. فرد پرورش دهنده، فرد «خنده دار»، فرد عصبی، ربات، فرد سکسی، و فردی با لهجه بد ایرلندی وجود دارد.
اگر ماده 31 این سریالی بود که در آن مقدمه های محبت آمیز را می بخشید، زیرا می دانستید که در هفته های آینده می توانید این شخصیت ها را پر کنید و شاید حتی به آنها وابسته شوید. در فیلم، کار نمی کند، زیرا پیچش های تکان دهنده - مانند یک کاراکتر که زود می میرد تا خطرات را بالا ببرد یا یک چرخش ناگهانی در لحظه بحران - کارساز نیست. بدتر این است که دیالوگ اغلب گفتاری نامفهوم است که بیشتر شبیه یک پیشرفت غم انگیز است تا یک توصیف مفید. این، یا فقط شخصیت هایی که بارها و بارها نکات کلیدی داستان را به مخاطب یادآوری می کنند، مانند این که جورجیو شیطانی بود.
کارگردانی Olatunde Osunsanmi همیشه تلاش کرده است تا با پان های بازیگوش، شیب ها، حرکت ها و زوایای هلندی توجه ها را به خود جلب کند. با کمال تعجب، تمام استعداد او زمانی که او فقط باید از مردم در اتاقی که در حال صحبت کردن هستند عکس بگیرد، او را رها می کند - این صحنه ها همیشه به طور پیش فرض برای رسانه استاندارد تلویزیونی هستند. بدتر از آن جهت اکشن اوست که هیچ حسی از فضایی که می بینیم یا داستانی که روایت می شود را از دست می دهد. یک نبرد نهایی وجود دارد که مستلزم آن است که مخاطب بداند چه کسی MacGuffin را در نقاط مختلف دارد. اما همه اینها آنقدر نامنسجم است که به سختی می توانید مشخص کنید که در کجا چه اتفاقی در حال رخ دادن است، پس چرا به خود زحمت دهید؟
و این قبل از اینکه به این واقعیت برسیم که اوسونانمی تصمیم گرفت از تمام عکس های میشل یئو عکاسی کند - میشل یو - صحنه های مبارزه از نمای نزدیک. هنگامی که Yeoh حرکت می کند، می خواهید طیف کاملی از استعدادهای او را به دست آورید و به او و هنرمندان دیگرش نیز فرصتی برای خودنمایی بدهید. با این حال، در این لحظات دوربین بسیار نزدیک می شود - با چیزی که به نظر می رسد فیلم دیجیتال با دوزی از تاری حرکت دیجیتال است. همه اینها برای پنهان کردن استعدادهای یوه و تخلیه انرژی از رویداد کار می کند.
قبل از تماشا ماده 31، داستان های مرتبط را دوباره تماشا کرد فضای عمیق نهم و سعی کنید اخلاق آنها را زیر سوال ببرید. این سریال چندین بار پرسیده است که یک نفر برای دفاع از آرمان ها و جهان بینی خود تا کجا می تواند، می تواند یا باید تا کجا پیش برود. فدراسیون اغلب به عنوان شکلی از بهشت \u200b\u200bتوصیف می شد، اما آیا بهشت \u200b\u200bبه گروه لینچ خود نیاز داشت؟ این یک نبود نقشه ای سرد و شوماما این یک آزمایش فکری برای بازجویی است که Starfleet و افراد آن در زمانی که موجودیت آن در خطر است برای چه چیزی ایستاده اند. اگر چیزی وجود دارد که بخش 31 وجود ندارد، فوق العاده است، و اگر فکر می کنید چنین است، ارزش های شما حداقل در نیمه راه با روح بنیان گذار Star Trek در تضاد است.
متأسفانه برای ما، الکس کورتزمن، دوست داشتنی Trek فکر می کند که Starfleet داشتن تیم کشتار بیگانگان خود را با توجه به حضور مکرر آنها در زیر نظر او بسیار جالب است. کورتزمن هرگز عشق خود را به رمان های دوران جنگ علیه ترور پنهان نکرده است، رمان هایی که هنوز به اندازه گذشته مورد استقبال قرار نگرفته اند. Star Trek: Into the Dark. متاسفانه، ماده 31 این Star Trek در است. اساساً صرف نظر از کاستی های فراوان آن به عنوان یک قطعه سینما، نشستن و تماشا کردن لذتی ندارد.
بزرگتر می گوید ماده 31 زمانی که راب کاسینسکی، بازیگر نقش Zev در بخش 31، زود بهانه های خود را شروع کرد، نمی توانست برنده باشد. او گفت (عبری او نگران بود که فیلم با استقبال ضعیفی روبرو شود، زیرا تمام خواسته های طرفداران «فقط 1000 قسمت دیگر از... TNGاعتراف می کنم که طرفداران زیادی در آنجا هستند که فقط می خواهند با تسمه نقاله "توت های ارگانیک" تغذیه شوند. پیکارد خوب بود و مطالبه می کنند پیشتازان فضا: میراث. من و بسیاری از افراد دیگر فقط چیزی متفکرانه، سرگرم کننده و خوش ساخت می خواهیم، \u200b\u200bو این هیچ کدام از این چیزها نیست.
من مدام یادداشت هایم را برای هر چیز مثبت بررسی می کنم و بهترین کاری که می توانم انجام دهم این است که لباس هایی که با همکاری Balenciaga طراحی شده اند، بسیار زیبا هستند. و بسیار کم هستند جنگ ستارگان، اما من تاکید بر بافت و دوخت را بهتر از روند ورزشی فعلی Trek دوست دارم. اوه، و CGI صلاحیت دارد و زیر استانداردهایی که من تعیین می کنم خم نمی شود دنیاهای جدید عجیب. دو چیز خوب در مورد آنها وجود دارد ماده 31.
اساساً من نمی دانم این برای چه کسی است. برای افرادی که می خواهند Star Trek را در هر نوع وقایع متفکرانه ای داشته باشند، بسیار مذموم است. این کار توسط خودارضایی طرفداران ایجاد نشده است دلال محبت برای لطفا پیشتازان فضا: میراث جمعیت برای گروهی که می خواهید Star Trek به آن تبدیل شود، به اندازه کافی وحشیانه نیست 24. که برای افرادی که می خواهند از میشل یئو در انواع لباس های جذاب لذت ببرند، کمپ بالایی نیست. به یاد بیاورید که چگونه برادران وارنر حسابداران پارامونت اینجا بی رحم می شوند.
منبع: https://www.engadget.com/entertainment/streaming/star-trek-section-31-review-an-embarrassment-from-start-to-end-150051501.html?src=rss